مجله کوبیک

معرفی انواع مدل‌های گردنبند و زنجیر زنانه

مدل گردنبند نقره

آیا می‌دانید هنگام خرید انواع گردنبند زنانه به چه نکاتی باید توجه کنید؟ ما در این مطلب به نکاتی در رابطه با نوع گردنبند مناسب استایل شما، عوامل موثر حین خرید گردنبند و نکات مهم برای خرید گردن آویز زنانه اشاره می‌کنیم.

 

آشنایی با انواع مدل‌های گردنبند زنانه

گردنبندها جزء زیورآلاتی هستند که در زیبایی ظاهر شما تأثیر به سزایی دارند. بررسی شکل، جنس، رنگ و ابعاد و اندازه‌های آنها حین خرید بسیار مهم است. اگر جزء افرادی هستید که به هماهنگی و تناسب ظاهر خود اهمیت می‌دهید، پس حتماً شکل و ساختار گردن آویز برای شما بسیار مهم است. ما در ادامه به انواع مختلف مدل های گردنبند اشاره می‌کنیم.

 

* گردنبند کولار یا یقه‌ای: در زمان‌های گذشته به تمام گردنبندهای موجود در بازار  یقه‌ای گفته می‌شد، اما امروزه با ظهور مدل‌های جدیدتر، این اسم فقط برای مدل‌های کوتاه‌ استفاده می‌شود. این نوع گردنبند در بالای استخوان گلو قرار دارد و کاملاً به گردن می‌چسبد. در انواع متنوعی همچون فلزی، روبان، مخملی و حتی چرم در بازار به فروش می‌رسد. بهترین گزینه برای یقه گرد و دکلته، استفاده از گردن آویز یقه‌ای جذاب است.

* گردن آویز چوکر: یکی دیگر از انواع گردنبند مورد استفاده توسط خانم‌ها، گردنبند چوکر است. به آن طوقی هم گفته می‌شود‌ و در دسته گردن آویزهای کوتاه قرار می‌گیرد‌. معمولاً در قسمت پایین استخوان گلو روی گردن جای می‌گیرد. این مدل نسبت به گردنبند یقه‌ای طول بیشتری دارد و روی آن مهره و آویز‌های بیشتری به کار رفته که زیبایی آن را دو چندان کرده است. استفاده از چوکر با لباس‌های یقه هفت و یقه اسکوپ استایلی بی‌نظیر را برای شما ایجاد می‌کند‌.

 

* مدل پرنسسی: یکی دیگر از انواع گردنبند، پرنسسی هست که باعث افزایش جذابیت و زیبایی ظاهری شما می‌شود‌. این گردنبند از مدل چوکر کمی بلندتر بوده و به دو صورت سبک و سنگین در بازار به فروش می‌رسد‌. دقیقا زیر استخوان ترقوه قرار دارد و شما می‌توانید در مراسمات رسمی خود از آن استفاده کنید. بیشترین زیبایی و جلوه این نوع گردنبند با لباس یقه هفت و کت‌های شیک رسمی است‌.

 

* گردن آویز رولباسی: یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار و محبوب گردن آویز، گردنبند رولباسی است. این مدل نسبت به نمونه‌های دیگر طول بیشتری دارد. در جنس‌ها و طرح‌های متنوعی به فروش می‌رسد. ممکن است در نگاه اول نظر شما را به خود جلب کند، چرا که مهره‌ها و نگین‌های تزیینی زیبایی روی خود دارد. می‌توانید در مراسمات، دورهمی‌های خود و حتی مهمانی‌های رسمی از آن استفاده کنید. به راحتی با هر استایلی ست می‌شود.

* مدل زنجیری: گردنبند زنجیری به شکل زنجیروار طراحی و ساخته شده و به دو صورت ضخیم و نازک مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول طول و اندازه این محصول متفاوت بوده و با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید به خرید آنها اقدام کنید‌‌. این مدل‌های گردن آویز به صورت بدون پلاک در بازار وجود دارند و با هر استایلی به راحتی ست می‌شوند‌. باید به جنس و ضخامت‌ آنها حین خریدار توجه داشته باشید.

 

۲ نکته مهم در خرید گردنبد

در حین خرید انواع گردنبند و گردن آویز بهتر است به دو مورد ذکر شده توجه کنید:

  • اولین مورد، این هست که حتماً به فرم و اندازه گردن خود توجه داشته باشید. شناخت فرم گردن‌تان می‌تواند در خرید درست گردن آویز به شما کمک فراوانی کند.
  • فرم صورت شما در انتخاب مدل و نوع گردنبند تأثیرگذار است. اگر صورت مربعی شکل دارید، گردن آویز چوکر بهترین انتخاب خواهد بود. اگر فرم صورت شما قلبی است، گردنبند با اندازه کوتاه را تهیه و اگر صورتی گرد و کشیده دارید، گردنبندی با ابعاد بلندتر را انتخاب نمایید.

جدیدترین مدل‌های گردنبند زنانه

حال که با مدل‌های مختلف گردنبندهای زنانه آشنا شده‌اید، بهتر است مدل‌های گردنبند ترند ۲۰۲۳ که در حال حاضر در بازار وجود دارند را هم بررسی کنید تا مطابق با آنها استایل خود را هماهنگ کنید. در اینجا به چندین نمونه اشاره می‌کنیم.

 

* گردنبند نقره به همراه طرح‌های فانتزی: این مدل امروزه طرفداران خاص خودش را دارد و بسیاری از دختران جوان از آن استفاده می‌کنند‌. به شکل قلب، ماه، گل یا طرح‌های دیگر وجود دارد. شما با توجه به سلیقه، اندازه گردن و استایل خود می‌توانید گردنبند نقره با طرح های فانتزی را از بازار تهیه کنید. تنوع بالای طرح‌های فانتزی موجب افزایش محبوبیت آنها در بین خانم‌ها شده است.

 

* گردنبندهای تهیه شده از نقره با طرح‌های متقاطع: گردنبند نقره با طرح های متقاطع: نمادگذاری و ارتباطات ذهنی جذابیت زیادی بین یه عده دارند. این گردن آویزها در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند  همچنین به دو صورت نگین دار و بدون نگین در بازار هستند. اگر دوستان و عزیزان خاص پسند دارند این محصولات هدیه‌ای مناسب برای آنها هستند.

 

* گردن آویز نقره با طراحی هندسی: این محصولات نمونه دیگری از انواع گردنبندهای زنانه هستند که به صورت اشکال هندسی دایره، مربع و مستطیل طراحی شده‌اند. بسته به سلیقه خود می‌توانید طرح نگین‌دار، بدون نگین، آویزدار و بدون آویز آن را تهیه کنید. گردنبند نقره با طراحی هندسی: اشکال هنری و الهام از هندسه برای هر سن و هر سلیقه‌ای وجود دارند.

 

نکات مهم در بررسی و انتخاب انواع گردن آویز

امروزه مدل‌های متنوعی از گردنبند در بازار وجود دارد که انتخاب را برای خانم‌ها کمی سخت کرده است. اگر زیبایی استایل برای شما اهمیت دارد، پس به نکاتی که در ادامه خواهیم گفت دقت داشته باشید. سعی کنید در حین خرید گردنبند خود حتماً به طول و اندازه آن دقت داشته باشید. همچنین، متناسب با رنگ پوست خود، گردن ‌آویز خریداری کنید.

 

بررسی ابعاد و اندازه‌های مختلف گردنبندهای زنانه

مدل‌های گردن آویز زنانه بسته به مدل‌های مختلفی که دارند در اندازه‌ و طول‌های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه به طول انواع مختلف گردن آویزها می‌پردازیم.

  • چوکر ۱۴ تا ۱۶ اینچ طول
  • گردن آویز اپرا ۲۲ تا ۲۴
  • گردنبند یقه‌ای ۱۲ تا ۱۴ inch
  • گردنبند پرنسسی ۱۶ تا ۱۸ اینچ
  • آویز گردن ضیافتی ۲۰ تا ۲۲ اینچ

 

اگر قصد خرید گردنبند را دارید…

امروزه مدل‌های متنوعی از انواع گردنبندهای زنانه در بازار وجود دارد که افراد بسته به طرح انتخابی خود آن را خریداری می‌کنند. اگر قصد خرید گردنبند نقره یا آویز گردن را برای خود خریداری کنید حتما از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های مجموعه ما استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *