مجله کوبیک

ساده ترین روش های تعیین سایز دستبند و النگو

دستبند مربع

تشخیص درست سایز دستبند و النگو آن هم زمانی که قصد خرید آنلاین این نوع زیورآلات را دارید، اهمیت زیادی پیدا می‌کند. روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد مثل: استفاده از نرم‌افزارهای تعیین سایز دستنبد، استفاده از نخ و … . ما در این مطلب قصد داریم آسان‌ترین روش‌های تعیین سایز مچ دست را بررسی کنیم.

 

 

اندازه دقیق دور مچ دست زنان

حین خرید دستبند یا النگوی زنانه باید به اندازه دور مچ دست زنان توجه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین دستنبد یا النگو را خریداری کنید. شما می‌توانید با کمک روش‌هایی همچون استفاده از متر، اندازه دور مچ خود را مشخص کرده و سپس با توجه به جدول تعیین اندازه مچ دست، اقدام به خرید النگوی مدنظر خود کنید. اندازه دور مچ دست را می‌توان با کمک یک خودکار و کاغذ نیز به دست آورد، برای این کار می‌توانید شکل دور النگو را  روی کاغذ رسم کنید، البته در نظر داشته باشید که این روش فقط  برای خرید حضوری مناسب است.

در روش دیگر شما می‌توانید برای به دست آوردن اندازه مچ از نخ یا چسب‌های رنگی استفاده کنید. یک نخ یا چسب رنگی را در حالتی که انگشتانتان به صورت مشت گره خورده‌اند، دور دستانتان ببندید. بدین صورت شما اندازه تقریبی مچ و سایز دستبند را که به طور معمول بین اندازه‌های ۵.۷ الی ۹ اینچ متغیر است را به دست می‌آورید.

 

دستبند کوبیک

 

چگونه سایز استاندارد دستبند زنانه را تشخیص دهم؟

سایز بسیاری از دستبندها به دلیل قفل و گیره‌ای که حین تولید برایشان آماده شده به راحتی قابل تغییر هستند، حین تهیه آنها نیازی به اندازه گیری دقیق مچ نیست اما به طور کلی سایز استاندارد دستبند زنانه بین ۷ الی ۷ و نیم اینچ یا ۱۸ الی ۱۹ سانتی متر متغیر هست. اغلب تولیدکنندگان سایز ۷ اینچ را حین تولید لحاظ می‌کنند (به دلیل میزان تقاضا برای این سایز) اما اگر مچ دست شما لاغر یا پر باشد، باید اندازه گیری دقیق‌تری داشته باشید و سایز را به تولیدکننده دقیق اطلاع دهید.

 

اندازه‌های مختلف النگو و دستبند زنانه

 

ما در پاراگراف‌های قبلی به نحوه اندازه‌گیری سایز دستبند و النگوی زنانه اشاره کردیم، شما می‌توانید در خانه به راحتی با استفاده از موارد ذکر شده سایز مچ دست خود را اندازه گیری کرده و سپس اقدام به خرید دستبند و النگوی طلا یا نقره مناسبتان کنید. در این بخش به سایز انواع مختلف دستبندها و النگوها می‌پردازیم.

 

دستبند دوقفل

سایز النگو: اندازه و  سایز النگو با توجه به اندازه سانتی متری یا اینچی مچ دست تعیین می‌شود، به عنوان مثال ۳ اینچ نشانگر النگویی در سایز ۳ است. به همین علت حتما از دستگاه اندازه گیری سانتی متری همچون متر برای تعیین اندازه مچ خود استفاده کنید. توجه داشته باشید سایزی که باعث ایجاد فشار در مچ دست نشود یا النگو به راحتی از دست بیرون نیاید، مناسب‌ترین و بهترین سایز برای دستتان هست.

 

سایز دستبند النگویی: نقش اندازه و سایز مچ در تعیین سایز دستبند بسیار کلیدی هست، سایز دستبند النگویی به دلیل شباهتش به سایز النگو باید به دقت تعیین شود زیرا بزرگتر یا کوچکتر بودن آن می‌تواند باعث مشکل شود. شما برای تعیین سایز دستبند خود می‌توانید از نرم افزارهای روز دنیا یا روش‌های سنتی همچون استفاده از نخ بهره ببرید.

 

دستبند نقره

 

نرم افزارهای کاربردی تعیین سایز مچ دست

امروزه به دلیل کاربردی بودن تکنولوژی و استفاده زیاد از آن نرم افزارهای مختلفی برای اندازه گیری سایز مچ دست و همین طور تعین سایز انگشتر به کار می‌ر‌وند که از جمله نرم افزارهای کاربردی برای اندازه گیری سایز دستبند می‌توان AL  تکنولوژی یا  Kinovea اشاره کرد. به عنوان مثال Kinovea با اندازه گیری دامنه حرکتی مچ اندازه دقیقی در رابطه با دایره چرخش مچ به دست می‌آورد که می‌توان از این عدد برای تهیه سایز النگو استفاده کرد.

 

اگر قصد خرید آنلاین دستنبد را دارید …

ما در این مطلب به تکنیک‌های کاربردی در کنار نرم افزارهایی که می‌توانند به اندازه گیری سایز دستبند یا النگو کمک کنند اشاره کردیم، شما می‌توانید با کمک این راهکارها نسبت به تهیه بهترین و مناسب‌ترین النگو یا دستبند به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام کنید. حتما از نرم افزارهای ذکر شده برای تعیین سایز دقیق مچ خود استفاده کنید، در صورتی که مشکلی در رابطه با این نرم افزارها یا نحوه تعیین سایز مچ داشتید با ما در سایت نقره فروشی کوبیک تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *