مجله کوبیک

انتخاب گوشواره مناسب برای هر فرم صورت

انواع فرم صورت

آیا می‌خواهید بدانید چه گوشواره ای به چه صورتی میاد؟  آیا فرم دقیق صورتتان را می‌شناسید؟ یا اگر می‌خواهید اطلاعاتی در رابطه با گوشواره مناسب صورتتان به دست آورید، با این مطلب همراه باشید. توجه داشته باشید گوشواره‌ها اکسسوری‌های جذاب و خاصی هستند که می‌توانید از آنها برای افزایش زیبایی ظاهری خود استفاده کنید.

 

چگونه فرم صورت خود را تشخیص دهیم؟

به طور کلی پنج شکل رایج فرم صورت همچون مثلثی و غیره وجود دارد که با توجه به فرم کلی صورت و میزان بزرگی و کوچکی نواحی نظیر پیشانی می‌توان آن را تشخیص داد. قبل از مراجعه به آینه موهای خود را ببندید و سپس مقابل آن قرار بگیرید. با نگاه دقیق به صورتتان می‌توانید فرم آن را تشخیص دهید، اما در صورت عدم تشخیص دقیق شکل صورت، دور صورتتان را با کمک مداد یا رژ در آینه بکشید.

 

گوشواره مناسب فرم صورت

 

✔ صورت گرد: به طور معمول افرادی که این فرم صورت را دارند، انحنای باریکی در پیشانی و فک خود می‌بینند اما در ناحیه گونه‌های صورت آنها پهن‌تر است؛ و در نهایت شکل صورت گرد دیده می‌شود.

✔ شکل صورت قلبی: در این نوع، صورت چانه باریک و زاویه تیزتری نسبت به فرم‌های دیگر دارد، اما پیشانی و استخوان‌های این فرم صورت پهن است.

✔ بیضی شکل: این نوع فرم صورت در ناحیه پیشانی‌ کوچک و استخوان‌های گونه بلند است، البته صورت در قسمت چانه‌ پهنی بیشتری داشته و بزرگتر به نظر می‌رسد.

✔ صورت مربع شکل: فرم صورت مربع شکل به یک مربع شباهت زیادی دارد، به طور معمول خط فک و پیشانی همگی در یک راستا قرار دارند و تقریبا عرض پیشانی، فک و گونه‌ها مشابه یکدیگر و در یک سایز هستند.

✔ الماسی یا مثلثی: این فرم صورت در ناحیه پیشانی باریک و فک پهن است و همچنین زوایای صورت در این مدل نسبت به اشکال دیگر برجسته‌تر است.

 

گوشواره نقره قلب

چه نوع گوشواره‌ای مناسب فرم صورت من است؟

گوشواره‌ها می‌توانند به ظاهر و صورت شما جلوه‌ای جذاب و عالی دهند، به همین علت حین انتخاب گوشواره مناسب باید به مواردی همچون سبک پوششی، استایل مدنظر، فرم صورت و نوع فضایی که در آن قرار دارید توجه کنید. ما در این بخش به فرم‌های مختلف صورت و گوشواره‌ برازنده آنها اشاره می‌کنیم. همچنین اگر قصد خرید گوشواره به عنوان هدیه ولنتاین، روز مادر و … را دارید می‌توانید با در نظر گرفتن این نکات هدیه ارزشمند‌تری را برای عزیزان خود تهیه کنید.

فرم صورت گرد: گوشواره مناسب صورت گرد باید به گونه‌ای انتخاب شود که بر درازا و انحنای صورت بیفزاید به همین خاطر گوشواره برای صورت تپل شامل گوشواره‌های دراز و باریک یا حلقه‌ای کوچک و کلاسیک است.

صورت کشیده و باریک: اگر دنبال گوشواره مناسب صورت کشیده هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب گوشواره‌های نازک و زنجیره‌ای است، شما می‌توانید با انتخاب گوشواره‌های آویز بزرگ و زنجیره‌ای انحنای جذابتر و زیباتری به صورت خود دهید.

 

گوشواره نقره پروانه

شکل صورت بیضی: از بهترین مدل‌های گوشواره مناسب صورت بیضی شکل می‌توان به گوشواره‌هایی با سایز متوسط و طرح‌های دایره‌ای شکل اشاره کرد. همچنین گوشواره‌های مربع شکل در سایز بزرگ نیز مناسب این فرم صورت هستند.

صورت مثلثی: مدل گوشواره گرد بهترین انتخاب برای این فرم صورت است، علاوه بر این طرح اشک در سایز کوچک و متوسط نیز به جذابیت فرم صورت مثلثی می‌افزاید.

شکل صورت مربعی: پیشنهاد ما برای تهیه گوشواره برازنده فرم صورت مربعی شکل، انتخاب گوشواره‌هایی با طرح دایره، بیضی شکل و گوشواره‌های حلقوی کلاسیک در اندازه متوسط است.

 

در چه موقعیتی چه نوع گوشواره استفاده کنیم؟

احتمالا شما هم قبل از مهمانی و جشن‌های مهم ساعاتی را به دنبال یک جفت گوشواره‌ برازنده و  مناسب برای لباس خود گشته‌اید، ما در این بخش به گوشواره‌هایی که می‌توانید آنها را با لباس مجلسی خود ست کنید و بر زیبایی ظاهری خود بیفزایید، اشاره می‌نماییم.

 

ست مربعی سورمه ای

 

برای گردش و استفاده روزانه چه گوشواره کاربردی است؟

گوشواره‌ها می‌توانند بر زیبایی استایل و ظاهر شما حین انجام کارهای روزانه همچون ورزش یا خرید کردن بیفزایند استفاده از گوشواره‌ مناسب همچون مدل میخی و دایره‌ای شکل کوچک با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌تواند باعث افزایش زیبایی ظاهری شما در حین کارهای روزمره‌تان شود و از اذیت شدن‌تان هم حین انجام وظایف روزمره‌تان بکاهد. گوشواره‌هایی با طرح مروارید نیز برای استفاده روزمره مناسب هستند.

 

گوشواره مناسب قرارها و دیدارهای دوستانه

قرارهای کاری یا دیدارهای دوستانه موقعیت دیگری هستند که خانم‌ها تمایل به افزایش زیبایی ظاهری خود در آن دارند، برای اینگونه قرارها پیشنهاد می‌شود از گوشواره‌های میخی یا چسبان به گوش همچون طرح‌های حلقوی کوچک استفاده کنید. البته اگر شخصیت خاصی دارید و طرفدار طرح‌های فانتزی هستید می‌توانید از گوشواره‌هایی با طرح گل، کفشدوزک، پروانه یا رنگارنگ (مناسب قرارهای دوستانه) استفاده کنید.

 

نیم ست دایره

 

گوشواه مناسب برای افرادی با لاله گوش بزرگ

اگر گوش‌های بزرگی دارید می‌توانید از گوشواره مناسب گوش بزرگ همچون گوشواره حلقوی کلاسیک در سایز متوسط و کوچک استفاده کنید، در واقع گوشواره‌هایی که بزرگ نیستند انتخاب مناسبی برای این فرم صورت هستند. به طور معمول گوشواره‌های کوچک و ریزنقش را می‌توان در دسته گوشواره مناسب گردن‌های کوتاه قرار داد، این در حالی است که گوشواره برای صورت لاغر شامل گوشواره‌های گرد و بزرگ می‌شود. اگر قصد خرید گردنبند نقره و غیر را دارید حتما به این موارد توجه کنید.

 

با موی کوتاه یا بلند چه گوشواره‌ای ست کنم؟

دو عامل اصلی برای انتخاب گوشواره مو و فرم صورت هستند، به عنوان مثال اگر صورت گرد و موهای کوتاهی دارید، پیشنهاد ما به شما گوشواره‌های میخی است. البته اگر فرم صورتتان مثلثی باشد می‌توانید از طرح اشک هم استفاده کنید. گوشواره‌های مناسب موهای بلند گوشواره‌های بلند و زنجیره‌ای، گوشواره‌ طرح گل، حلقه‌ها در دو سایز بزرگ و کوچک و گوشواره‌هایی با طرح خوشه هستند.

 

اگر قصد خرید گوشواره را دارید…

شما پس از مطالعه مواردی در رابطه با گوشواره مناسب فرم صورتتان می‌توانید بهترین زیورآلات را برای خود انتخاب کنید، اگر قصد خرید گوشواره نقره و غیره نقره را دارید می‌توانید با ما در مجموعه کوبیک تماس بگیرید. مشاورین ما در فروشگاه نقره فروشی کوبیک به شما برای انتخاب گوشواره مناسب کمک کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *