مجله کوبیک

ترفندهای ست کردن جواهرات با لباس

ست کردن جواهرات با لباس می‌تواند به افزایش جذابیت ظاهری و اعتماد به نفس شما کمک کند، اگر به فشن و مد روز بودن استایلتان علاقه‌مند باشید احتمالا خواهان استفاده از جواهرات و اکسسوری‌های جذابی همچون انگشتر، گردنبند یا پابند هستید. ما در این مطلب به مواردی همچون استایل با بدلیجات یا اینکه اکسسوری مناسب لباس مجلسی مشکی یا سفید چیست؟ یا  چگونه اکسسوری را با لباس ست کنیم؟ می‌پردازیم.

 

چگونه اکسسوری‌ها را با لباس ست کنیم؟

قبل از ست کردن زیورآلات با لباس به اینکه لباس مدنظر شما چه مدل و نوعی است توجه کنید. اکسسوری‌های لباس مجلسی تفاوت بسیاری با اکسسوری‌های مناسب لباس اسپرت دارد. در هر صورت نوع و مدل لباس در کنار رنگ آن به انتخاب بدلیجات و زیورآلات مناسب کمک می‌کند. از جمله اکسسوری‌های مورد استفاده لباس مجلسی می‌توان به گوشواره، پابند و دستبند اشاره کرد. در حالی که به طور معمول از انگشتر، عینک یا دستبند برای استایل لباس اسپرت استفاده می‌شود. در ادامه به بررسی چند مدل لباس و اکسسوری‌های مناسبشان می‌پردازیم.

 

ساعت نقره کوبیک

 

* اکسسوری لباس اسپرت مناسب

از اکسسوری‌های مناسب دورهمی های دوستانه و لباس‌های اسپرت می‌توان به عینک، بندعینک، دستبند نقره یا طلا، انگشتر، النگو و کیف اشاره کرد. توصیه می‌شود با لباس‌های راحت و اسپرت از گردنبند تا جای ممکن استفاده نکنید. حین انتخاب اکسسوری به رنگ و استایل لباس و محیطی که قرار هست در آن قرار گیرید (مثل مهانی یا گردهمایی‌های دوستانه)  توجه دقیقی داشته باشید.

 

 

* ست زیورآلات با لباس نقره ای مجلسی

از آنجایی که لباس مجلسی نقره‌ای، زیبایی و جذابیت خاصی دارد نمی‌توان آن را با هر نوع جواهرآلاتی ست کرد، ما در این بخش به پیشنهاد ست اکسسوری‌ها و زیورآلات نقره ای می‌پردازیم. پیشنهاد می‌شود از زیورآلات ساده و ظریف نقره‌ای رنگ یا جواهرآلاتی که  تلفیق دو رنگ نقره‌ای و طلایی هستند را در لباس مجلسی با رنگ نقره‌ای استفاده کنید. همچنین می‌توانید از زیورآلاتی که حاوی سنگ‌هایی به رنگ بنفش و آبی هستند نیز بهره ببرید.

 

 

 

چه اکسسوری‌ای  مناسب لباس مجلسی مشکی هست؟

اکسسوری مناسب لباس مجلسی مشکی جواهرات نقره‌ای رنگ هستند. تلفیق رنگ نقره‌ای و مشکی بسیار جذاب و زیبا می‌شود علاوه بر این شما می‌توانید برای خلق ست زیبا دخترانه و فانتزی از بدلیجات پاستیلی رنگ هم برای ست کردن جواهرات با لباس رنگ مشکی خود بهره بگیرید. همچنین استفاده از گردنبند و دستبند مرواریدی شکل نیز ترکیب جذابی در کنار رنگ مشکی خلق می‌کند.

 

نحوه استایل لباس‌ها با بدلیجات: از آنجایی که قیمت بدلیجات در مقایسه با زیورآلات دیگر همچون طلا کمتر هست، طرفداران خاص خود را هم دارد همین موضوع منجر شد ما در این بخش به  استایل با بدلیجات بپردازیم. اگر طرفدار بدلیجات هستید با این بخش همراه باشید.

استایل لباس با بدلیجات بزرگ: به طور معمول از بدلیجات و زیورآلاتی که طرح‌های خاص، بزرگ یا پهن دارند در مهمانی‌ها، جشن تولد و عروسی استفاده می‌شود. اگر تمایل دارید از بدلیجات طرح گل، سنگ‌های بزرگ و رنگ‌های جذاب بهره ببرید توصیه می‌شود آنها را با لباس‌های مهمانی و مجلسی خود ست کنید.

استفاده از بدلیجات کوچک و ظریف: در گردهمایی‌های دوستانه یا مهمانی‌های کوچک از بدلیجاتی با نقش و نگار ظریف بهره برده می‌شود. به عنوان مثال شما در قرارهای دوستانه یا نامزدی دوستانتان می‌توانید از ظریف‌ترین بدلیجات خود بهره ببرید. به طور معمول از نقره و  طلاهایی با نقش و نگار ظریف در مهمانی‌ها و پارتی‌ها استفاده می‌شود.

 

گوشواره نقره

 

 

چه زیورآلاتی را با لباس مجلسی ست کنیم؟

اگر برایتان سوال هست چگونه اکسسوری را با لباس ست کنیم؟ در جواب باید گفت شما متناسب با نوع، مدل و استایل خود در کنار محیط و فضایی که به آن وارد می‌توانید لباس مجلسی یا اسپرتتان را با اکسسوری‌های متنوعی استایل کنید.

 

نحوه ست گوشواه با لباس‌های مختلف: در صورتی که برایتان سوال هست ست گوشواره با لباس مجلسی باید چگونه باشد یا آیا می‌توان با لباس اسپرت هم از گوشواره استفاده کرد باید بگوییم شما می‌توانید متناسب با استایل خود از گوشواره هم استفاده کنید. به عنوان مثال برای ست کردن جواهرات با لباس مجلسی می‌توانید از گوشواره‌های بزرگ در طرح‌ها و رنگ‌های فانتزی استفاده کنید. این در حالی هست که استفاده از گوشواره‌های سوزنی و کوچک به همراه لباس‌های ورزشی و اسپرت توصیه می‌شود.

 

خرید گردنبد نقره

 

استفاده از گردنبند در استایل‌های متنوع

گردنبندها که در دسته زیباترین و مورد توجه‌ترین جواهرات در ست کردن با لباس قرار می‌گیرند در انواع مختلفی همچون کلاسیک، پهن و بزرگ، زنجیری، طرح مروارید یا ظریف در بازار موجود هستند. پیشنهاد می‌شود از گردنبندهای خاص و طرح‌دار در مهمانی‌ها و پارتی‌های دوستانه استفاده کنید.

 

چه مواقعی باید از انگشتر استفاده کرد ؟

انگشتر یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین زیورآلات مورد استفاده در هر استایلی هست، شما می‌توانید از انگشترهای بزرگ یا انگشترهایی با طرح فانتزی و خاص یا رنگارنگ برای مهمانی و دورهمی‌های دوستانه استفاده کنید. این در حالی هست که استفاده از انگشتر بزرگ در تیپ کژوال و روزانه معمول نیست. انگشترهای ساده، ظریف یا با طرح‌های دخترانه همچون طرح انگشتر پروانه و گل مناسب استایل روزانه هستند.

 

انگشتر نقره مردانه

 

زیورآلات مناسب آقایان

توصیه می‌شود آقایان از بدلیجات، نقره و برنز استفاده کنند، آنها می‌توانند با تیپ اسپورت و کژوال خود از گردنبند، گوشواره و انگشتر بهره ببرند. این در حالی هست که توصیه می‌شود در تیپ رسمی از زیورآلاتی نظیر گوشواره و گردنبند استفاده نشود. طبق گفته اطبای طب سنتی استفاده از طلا برای آقایان به دلیل افزایش گلبول‌های قرمز خون توصیه نمی‌شود، پس اگر بین خرید طلا و فلزات دیگر شک دارید حتما بدلیجاتی از جنس برنز، نقره یا برنج خریداری کنید. به عنوان مثال انگشتر نقره مردانه یکی از اکسسوری‌هایی است که می‌توان با هر استایلی ست کرد. به طوری که برای ساخت تیزر تبلیغاتی از پوشاک مردانه، اغلب اوقات از اکسسوری‌هایی مثل انگشتر در دست مدل استفاده می‌کنند.

 

ما در این مطلب به پاسخ سوالاتی همچون کدام زیورآلات را با لباس ست می کنند؟ یا ست گردنبند با لباس مجلسی  چگونه هست؟ یا اینکه کدام زیورآلات را با لباس ست می کنند؟  پرداخته‌ایم اگر پس از مطالعه این مطلب باز هم همچنان سوالات زیادی در رابطه با ست کردن جواهرات با لباس دارید می‌توانید از مشاورین مجموعه ما در سایت نقره فروشی کوبیک راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *