مجله کوبیک

چه نوع بدلیجاتی مناسب رنگ پوست شما است ؟

انگشتر مدرن طرح گل رز

از آنجایی که شما می‌توانید بدلیجات را در رنگ‌های مختلف نقره‌ای، طلایی، رزگلد و غیره در بازارهای فروش پیدا کنید، ما تصمیم گرفتیم در این مطلب به صورت دقیق و مفصل به اینکه بدلیجات مناسب رنگ پوست شما کدام‌ها هستند؟ بپردازیم. پس اگر پوست سبزه، تیره یا سفید دارید و عاشق اکسسوری بدلیجات هستید با این مطلب همراه باشید.

 

رنگ پوست شما چیست؟

قبل از اینکه اقدام به خرید بدلیجات کنید تناژ رنگی پوست خود را بشناسید، پوست شما می‌تواند تناژ رنگی گرم، خنثی یا سرد داشته باشد. شما با مشاهده رگ‌های بزرگ زیر پوست خود می‌توانید ته رنگ چهره خود را شناسایی کنید. در نور روز به رگ مچ خود نگاه کنید اگر رنگ آبی یا بنفش را مشاهده کردید به معنای این هست که پوست شما تناژ رنگ سرد دارد اما اگر رنگ سبز را مشاهده کنید باید گفت رنگ پوستتان به رنگ گرم نزدیک است.

 

ساعت نقره کوبیک

 

چرا باید حین انتخاب جواهر و بدلیجات به رنگ پوستمان توجه کنیم؟

در واقع پوست یکی از مهمترین عوامل برای انتخاب جواهرات، لباس‌ها، اکسسوری‌ها و حتی لاک‌های ما هست، به همین علت باید به این موضوع دقت بیشتری نشان دهیم تا بهترین و زیباترین جواهرات یا بدلیجات فلزی و سنگی را برای خود انتخاب کنیم. به عنوان مثال اگر تناژ پوست شما گرم باشد و به جای بدلیجات زرد رنگ از بدلیجات نقره‌ای رنگ استفاده نمایید از جذابیت و زیبایی خود می‌کاهید. هماهنگی و هارمونی در انتخاب زیورآلات و تناژ پوستی می‌تواند باعث شادابتر، جوانتر و زیباتر نشان دادن شما شود.

 

با توجه به رنگ پوستم چه رنگ بدلیجاتی را استفاده کنم؟

تهیه زیورآلات و جواهرات مناسب همیشه کاری راحت و آسان نیست زیرا علاوه بر استایل باید به رنگ و تناژ پوست خود نیز توجه کنید، همانطور که در پاراگراف فوق به تناژ پوست اشاره کردیم در این بخش به رنگ بدلیجات مناسب با رنگ هر پوست اشاره می‌کنیم.

 

نگین مناسب پوست های تیره

 

پوست سفید یا رنگ پریده (بی روح)

به طو معمول پوست‌های رنگ پریده و سفید در دو دسته گرم و سرد قرار می‌گیرند اگر رنگ پوست شما سفید با تناژ سرد و موهای بلوند یا رنگ روشن هست می‌توانید از زیورآلاتی که به رنگ نقره‌ای یا رزگلد هستند، استفاده کنید. این دو رنگ به پوست شما نقش و رنگ زیبایی می‌دهند، در مقابل اگر تناژ پوست شما گرم هست می‌توانید ازگردنبند، انگشتر، گوشواره نقره یا طلا با رنگ‌های طلایی و رزگلد استفاده کنید. همچنین بدلیجاتی با طرح الماس نیز می‌توانند زیبایی شما را دوچندان نمایند.

زیورآلات مناسب زرد پوستان

اغلب مردم جنوب شرق آسیا در دسته زرد پوستان قرار می‌گیرند اما در بین ایرانیان نیز می‌توان در برخی نقاط زردپوستان را مشاهده کرد، اگر پوست شما زرد هست بدلیجات مناسب رنگ پوست شما رزگلد است. شما می‌توانید از بدلیجاتی به این رنگ و طرح دایره‌ای برای افزایش جذابیت خود و ایجاد ظرافت زنانه استفاده کنید.

 

گردنبد نقره نگین دار

 

انتخاب بدلیجات مناسب برای پوست‌های سبزه

اگر پوست سبزه، زیتونی یا اصطلاحا مدیترانه‌ای دارید، باید گفت شما جز دسته خوش شانس‌ها قرار دارید زیرا انتخاب بدلیجات مناسب برای پوست های سبزه شامل هر سه رنگ طلایی، نقره‌‌ای و رزگلد است. شما می‌توانید گردنبند تیتی را برای تعطیلات تابستانه و جواهراتی با طرح‌های رمانتیک و زنانه را برای زمستان استفاده کنید.

در واقع شما به واسطه رنگ پوستتان می‌توانید از رنگ دلخواه خود متناسب با لباسی که از آن استفاده می‌کنید، بهره ببرید.تعداد افرادی که پوست آنها کاملا سیاه باشد در کشور ما کم است اما افرادی که پوستی به نسبت تیره دارند می‌توانند از جواهرات ظریف و زنانه برای افزایش زیبایی خود بهره ببرند.  البته استفاده از جواهراتی که رنگ طلایی دارند نیز می‌تواند انتخابی جسورانه برای آن‌ها باشد.

 

انگشتر و دستبند ست نقره

 

بدلیجات سنگی هم باید متناسب با رنگ پوست انتخاب شود ؟

افرادی که پوست سردی دارند می‌توانند از فلزاتی همچون طلای سفید، نقره یا پلاتین در کنار سنگ‌هایی همچون یاقوت کبود آبی، سنگ‌های رنگی پاستیلی یا مروارید استفاده کنند. ترکیب این فلزات و سنگ‌ها در کنار هم می‌تواند زیبایی و ظرافت خاصی خلق کند. در ادامه به رنگ‌‌های مختلف پوست و سنگ مناسب آنها اشاره می‌کنیم.

در این میان این سوال مطرح می‌شود که بهترین سنگ برای هر تناژ پوستی چیست؟ الماس، فلزات گران بها و سنگ‌های قیمتی جز بهترین و مناسب‌ترین سنگ‌های برای تناژ پوستی برنزه و سبز هستند. در واقع استفاده از الماس همیشه بر زیبایی افراد می‌افزاید پس اگر این تناژ پوستی را دارید استفاده از الماس را هرگز کنار نگذارید.

 

 

اگر قصد خرید بدلیجات مناسب را دارید …

اگر دنبال بدلیجات مناسب رنگ پوست خود هستید اما باز هم پس از مطالعه این مطلب نتوانستید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم از مشاوران مجموعه در سایت نقره فروشی کوبیک ما کمک و راهنمایی لازم را بگیرید تا علاوه بر رنگ پوست خود بتوانید از بدلیجات و جواهراتی که با استایل شما هماهنگی دارند، استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *