مجله کوبیک

انتخاب بدلیجات نقره برای عروسی و مناسبت های رسمی

منظور از بدلیجات عروس، اکسسوری‌هایی است که خانم‌ها در روز عروسی خود استفاده می‌کنند. انتخاب زیورآلات برای چنین روزی یکی از چالش‌هایی است که بیشتر افراد آن را تجربه کرده‌اند. در چنین مواقعی این سوال برای همه ما پیش می‌آید که باید از چه نوع زیورآلاتی برای مناسبت‌های رسمی استفاده کنیم؟ به همین دلیل در این صفحه قصد داریم مهم‌ترین نکات برای انتخاب زیورآلات را با شما در میان بگذاریم.

 

انتخاب بدلیجات برای مناسبت‌های رسمی

قبل از هر چیزی این نکته را در نظر داشته باشید که زیورآلات (فارغ از جنسی که دارند) باید به جذابیت ما اضافه کنند نه اینکه باعث آشفتگی استایل‌مان شوند. این موضوع زمانی که قصد داریم برای یک مناسبت خاص مثل مراسم ازدواج آماده شویم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در واقع استفاده به اندازه از زیورآلاتی که جلوه زیبایی دارند به ما این امکان را می‌دهد که جذاب‌تر از هر زمان دیگری باشیم.

 

در این میان استفاده از بدلیجات نقره هم انتخاب بسیار مناسبی برای این منظور است. بدلیجات نقره علاوه ‌بر اینکه جلوه زیبایی دارد مقرون به صرفه‌تر از سایر زیورآلات هم هست. با توجه به این موارد استفاده از سرویس یا نیم‌ست نقره برای مراسم‌های رسمی انتخاب مناسبی می‌تواند باشد. البته به‌شرط رعایت نکات مهمی که در قسمت‌های بعدی به آن‌ها می‌پردازیم.

 

 

برای انتخاب بدلیجات عروس به این نکات توجه کنید

✓ قبل از انتخاب بدلیجات لباس عروس خود را انتخاب کنید. هماهنگی زیورآلات با لباس عروس یکی از مواردی است که نیاز به توجه و وسواس زیادی دارد. در واقع سبک بدلیجات عروس نباید متفاوت‌تر از استایل او باشد. به عنوان مثال اگر لباس عروس شما طراحی ساده‌ای دارد بهتر است از سرویس نقره‌ای ظریف و نگین‌دار استفاده کنید. استفاده از بدلیجات ساده کمک می‌کند ظاهری شیک و باشکوه‌تری داشته باشید چرا که در این حالت، عناصر مختلف در استایل شما با یکدیگر در تناقض نیستند. عکس پایین یکی از همان سرویس‌های نقره‌ای است که می‌توانید همراه یک لباس عروس ساده استفاده کنید.

 

 

✓ تعداد بدلیجات استفاده شده باید متناسب با استایل شخص باشد. زیورآلات نقره طرح‌های متنوعی دارند و به راحتی با انواع لباس‌ها یا آرایش‌ها هماهنگ می‌شوند. در نتیجه شما محدودیتی برای انتخاب بدلیجات نخواهید داشت. برای انتخاب سرویس نقره عروس، به سبک لباس و آرایش مورد علاقه‌تان توجه کنید. اگر لباس عروس شما طراحی کلاسیک و باشکوهی دارد، می‌توانید از سرویس نقره نگین‌دار و درخشنده استفاده کنید.

اما چنانچه سبک لباس شما ساده و مینیمال است باید سرویس‌هایی با طرح‌های ساده را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر لباس شما پوشیده است و یقه بسته‌ای دارد بهتر است از انداختن گردنبدهای بلند، پهن و پرنگین اجتناب کنید چرا که زرق‌وبرق لباس عروس مانع از جلوه گردنبند در گردن شما شده و باعث نامرتب شدن ظاهرتان می‌شود.

✓ نیازی نیست که از همه زیورآلات به صورت همزمان استفاده کنید. در بعضی مواقع (مثل مثال بالا) استفاده از بعضی زیورآلات نه تنها ظاهر شما را بهتر نمی‌کند بلکه باعث آشفتگی استایل‌تان هم می‌شود. استفاده همزمان تعداد زیادی از بدلیجات چنین اتفاقی را رقم می‌زند. برای انتخاب تعداد و نوع زیورآلات، بهتر است سادگی و تعادل را در نظر بگیرید؛ یعنی اگر از یک ساعت نقره در دست چپ استفاده کردید دیگر النگو یا دستبندی را در کنار آن قرار ندهید. به بیان ساده‌تر نباید هر چه که دارید را به صورت همزمان با هم استفاده کنید. در ضمن ساعت‌های نقره نگین‌دار برای این منظور، انتخابی مناسب هستند.

 

✓هر سبکی از زیورآلات مناسب استفاده در روز عروسی نیست. اگر پوشش ساده‌ای دارید و طرفدار استایل‌های نامتعارف نیستید برای چنین روزی هم از زیورآلاتی که طرح‌های نامتعارف دارند استفاده نکنید. منظورمان از بدلیجات نامتعارف، انگشتر، گردنبند، دستبند نقره و النگوهایی است که طرح‌ها و نمادهای عجیب دارند. دقت داشته باشید که منظور از این نوع نمادها در واقع نشان‌های مخصوص قشر ناهنجاری از جامعه است.

✓اصلی‌ترین گزینه برای انتخاب زیورآلات سلیقه شخصی است. بهترین سرویس نقره برای شما همان اکسسوری‌هایی است که او می‌پسندید چرا که در آن شب خاص باید همه چیز مطابق با سلیقه شخصی شما باشد. در نتیجه اینکه در نظر گرفتن سلیقه شخصی باعث می‌شود حس بهتری نسبت به مراسم عروسی‌تان و آن شب به خصوص داشته باشید.

✓ کاربرد زیورآلاتی که انتخاب کرده‌اید را مشخص کنید. ممکن است بعضی افراد زیورآلات خاصی را فقط برای روز مراسم خریداری کنند. شما نیز اگر جز این دسته هستید می‌توانید به راحتی، هر زیورآلاتی که می‌پسندید را بدون در نظر گرفتن کیفیت آن انتخاب کنید. اما اگر قصد دارید بدلیجات را بعد از عروسی نیز استفاده کنید به کیفیت و مدل آن توجه کنید. در این حالت سعی کنید نقره‌جاتی با طرح‌های مینیمال و با عیار بالا را خریداری کنید. به عنوان مثال طرح‌های ظریف با عیار 925 (که با نام نقره استرلینگ هم شناخت می‌شوند) بهترین انتخاب برای این منظور هستند.

 

✓ بودجه خود را قبل از انتخاب سرویس عروسی مشخص کنید. برای انتخاب بدلیجات به خصوص بدلیجات عروس، بودجه مهم‌ترین مسئله است. در واقع اینکه شما چقدر می‌توانید هزینه کنید تعیین می‌کند که چه سرویسی را می‌توانید انتخاب کنید. بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم که در ابتدا بودجه خود را تعیین کره و دایره انتخاب‌هایتان را با توجه به آن محدود کنید. مزیتی که این کار دارد این است که باعث می‌شود سریع‌تر زیورآلات خود را انتخاب کنید.

 

اگر قصد خرید بدلیجات را دارید

اگر قصد خرید بدلیجات نقره برای مناسبت‌های مهم و خاص زندگی‌تان را دارید ولی اطلاعاتتان در این زمینه کافی نیست می‌توانید با ما در فروشگاه کوبیک تماس بگیرد. کارشناسان ما به شما کمک می‌کنند تا با توجه به بودجه و نیازهای خود بهترین زیورآلات نقره و غیر نقره را انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *